Friday, November 4, 2011

افشای علت مرگ مشکوک دختر نماینده مجلس ششم

افشای علت مرگ مشکوک فاطمه باقریان نژاد، دختر نماینده اصلاح طلب مجلس ششم

افشای علت مرگ مشکوک فاطمه باقریان نژاد، دختر نماینده اصلاح طلب مجلس ششم

جـــرس: با گذشت چندین ماه از درگذشت مشکوک فاطمه باقریان نژاد، دختر نماینده اصلاح طلب مجالس سوم و ششم، و درحالیکه مراجع رسمی علت فوت وی را کماکان شفاف اعلام نکرده اند، برخی اسناد و مدارک نشان دهندۀ مسمومیت آن مرحوم از طریق خوراندن قرص برنج است.


در همین زمینه، تارنمای ندای سبز آزادی بر اساس اسناد و مدارک رسیده اعلام کرده است که علت مرگ مشکوک فاطمه باقریان نژاد، دختر نماینده مردم کازرون در مجالس سوم و ششم، قتل بر اثر مسمومیت ناشی از "خوراندن قرص برنج" به وی بوده است.


اسناد کالبد شکافی
بر اساس گزارش کالبد شکافی پزشکی قانونی و محتویات پرونده قتل فاطمه باقریان نژاد، قتل دختر نماینده پیشین مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با خوراندن قرص برنج به او ، پس از ضرب و شتم وی اتفاق افتاده است.

 

 پس از گذشت بیش از چهل روز از زمان قتل دختر این نماینده پیشین مجلس، خانواده وی هیچ پاسخی از مراجع و مقامات قضایی و نیروی انتظامی درباره عاملین این جنایت، دریافت نکرده اند.


جنازه خانم فاطمه باقری‌نژادیان‌فرد، بنا به شواهد موجود، در هشتمین روز مردادماه سال جاری، یک روز پس از تشییع جنازه عزت الله سحابی، در اطراف شهر ری پیدا شد.


شواهد موجود نشان می دهد که خانم باقری نژادیان قصد شرکت در مراسم تشییع دبیر کل ائتلاف نیروهای ملی مذهبی را داشته که در بین راه توسط افرادی که هنوز هویت آنان مشخص نیست ربوده شده است.


آثار ضرب و شتم
بر اساس گزارش پزشکی قانونی کهریزک در همان زمان آثار ضرب و شتم بر روی بدن تنها دختر نماینده پیشین کازرون در مجلس مشهود بوده است که در گزارش اخیر از کالبد شکافی این بخش از پرونده حذف گردیده.
در همان زمان بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس ایران طی نامه‌ای به همراه تعدادی از نمایندگان اصلاح‌طلب پیشین مجلس ایران به رهبر جمهوری اسلامی، محمود احمدی‌نژاد و صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه و علی لاریجانی، رئیس مجلس از قتل فاطمه باقری‌نژادیان‌فرد، ابراز تأسف و نگرانی کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند که البته هنوز هیچ پاسخی از طرف روسای قوای مقننه و مجریه و دیگر مقامات عالی نظام به این درخواست داده نشده است.


در متن این نامه آمده بود "فاجعۀ جانگداز و جنایت هولناک قتل فاطمه باقری نژادیان فرد، دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه علم صنعت و فرزند دلبند برادرمان محمدباقر باقری نژادیان فرد، نماینده ادوار مجلس، که در روز پنجشنبه ششم امرداد ماه رخ داد، زنگ خطر و هشدار بزرگی است برای مسئولان کشور، که هر چه زودتر برای جلوگیری از سیر صعودی و افزایش جرم و جنایت و ناامنی در کشور عزیزمان فکری کنند و کاری شایسته انجام دهند."


این گروه از نمایندگان ادوار مجلس، با اشاره و رویکرد به حوادث چند سال اخیر در کشور، خاطرنشان کرده اند "این جنایت وحشتناک، نه اولین و نه آخرین خواهد بود، بلکه نشان از افزایش فقر، نا امنی، جرم و جنایت در کشور دارد، که برای تمامی فرزندان انقلاب جای نگرانی دارد."


یکی از همراهان سبز
محمدباقر باقری‌نژادیان‌فرد در هنگام انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۸۸ از هواداران میرحسین موسوی بود و در تجمعات پس از انتخابات برای اعتراض به تقلبات گسترده رخ داده در اعلام نتایج حضور داشت.


این نماینده اصلاح طلب مجالس سوم و ششم همان زمان به یک تارنمای محلی در شهرستان کازرون گفته بود که دخترش ساعت هفت صبح روز پنج‌شنبه ششم مرداد ۱۳۹۰ به قصد هواخوری از منزل خارج شده و پس از ۲۴ ساعت که خانواده وی در جستجوی دختر ۲۸ ساله خود بودند، جسد او حدود ساعت هفت صبح جمعه هفتم مرداد در کوه‌های اطراف شهر ری پیدا شده است.


این سامانه خبری همچنین اعلام کرده است که درباره قتل مرحوم باقری نژادیان، مدارک و مستندات قابل توجهی در اختیار قرار دارد که در صورت عدم توجه مسئولین مربوطه بزودی منتشر خواهد شد.

--
Sabz Challenger

No comments:

Post a Comment