Friday, November 4, 2011

نیروی انتظامی: جمع آوری ماهواره ها سبب محبوبیت بیشتر میشود

معاونت فرماندهی نیروی انتظامی: جمع آوری ماهواره ها سبب محبوبیت بیشتر نیروی انتظامی می شود

معاونت فرماندهی نیروی انتظامی: جمع آوری ماهواره ها سبب محبوبیت بیشتر نیروی انتظامی می شود

جـــرس: معاونت فرماندهی کل نیروی انتظامی می گوید: پلیس سوسول و پلیس مکش مرگ ما، به درد ما نمی‌خورد، کار پلیس ایجاد امنیت در جامعه است و آنچه را که قانون به پلیس ابلاغ کرده باید به بهترین نحو اجرا کند. "

این مقام انتظامی همچنین خبر توقف طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها را شایعه خواند و با انتقاد از منتقدان طرح جمع آوری ماهواره ها، مدعی شد: "این اقدام پلیس اصلا باعث مخدوش شدن چهره پلیس نشده و حتی باعث محبوبیت بیشتر نیروی انتظامی در جامعه می شود."


به گزارش پارس توریسم پاسدار بهمن کارگر، معاون اجتماعی ناجا در حاشیه هجدهمین نمایشگاه خبرگزاری‌ها و مطبوعات در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد سفارش مقامات به پلیس مبنی بر ارائه مدلی برای رحمت و اقتدار گفت: برای رسیدن به این شاخص‌ها هنوز راه باقی است، انشاءالله روزی برسد که پلیس هم اقتدار و هم عطوفت داشته باشد.

وی با بیان اینکه استانداردسازی رفتار پلیس و حضور مسولان انتظامی در عرصه‌های اجتماعی از جمله اقدامات ما برای رسیدن به شاخص‌های مورد نظر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: تا چند سال پیش خبرنگاران حق حضور در سازمان وظیفه عمومی را نداشتند در صورتی که هم‌اکنون به راحتی در این حوزه حاضر شده و حتی فرمانده نیروی انتظامی را مورد انتقاد و اعتراض قرار می‌دهند که همه اینها بیانگر حرکت درست نیروی انتظامی به سمت اقتدار همراه با عطوفت و مهربانی است.

معاون اجتماعی ناجا با انتقاد از کسانی که اقتدار و قانون گرایی پلیس را نشانه خشونت می خوانند، گفت: پلیس، سوسول و پلیس مکش مرگ ما، به درد ما نمی‌خورد، کار پلیس ایجاد امنیت در جامعه است و آنچه را که قانون به پلیس ابلاغ کرده باید به بهترین نحو اجرا کند.

سردار کارگر با رد شایعاتی که درباره توقف طرح جمع‌آوری ماهواره‌ها و ارایه طرح جدید از سوی وزارت ارشاد سازمان صدا و سیما مطرح می شود، تصریح کرد: این خبر کذب است.

معاون اجتماعی ناجا با انتقاد از منتقدان طرح جمع آوری ماهواره ها، خاطرنشان کرد: این اقدام پلیس اصلا باعث مخدوش شدن چهره پلیس نشده و حتی باعث محبوبیت بیشتر نیروی انتظامی در جامعه می شود.

وی با القای نگاهی منفی نسبت به ماهواره ، اظهار عقیده کرد ماهواره ها کم از مواد مخدر ندارند و طرح جمع‌آوری ماهواره نیز همچنان ادامه دارد، هیچ خشونتی هم در کار نیروی انتظامی وجود ندارد. هر چیزی را که قانون باشد ما اجرا می‌کنیم در خصوص عدم جمع‌آوری ماهواره‌ها نیز با نمایندگان مجلس صحبت کنید.


چندی پیش نیز، فرمانده کل نیروی انتظامی، در ادامۀ حملات خود به برنامه ها و شبکه های ماهواره ای، "ترویج‌ بی بند و باری و بی حیایی" را، از "آثار مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای" دانسته و از کم‌کاری دستگاه‌های فرهنگی کشور در این زمینه به شدت انتقاد کرده بود.


همچنین بوتراب بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز، مدعی شده بود: "نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد اکثر مردم از جمع‌آوری آنتن‌های ماهواره راضی هستند و اظهار خوشحالی می‌کنند."


این مقام انتصابی و روحانی مستقر در نیروی انتظامی، اعلام نکرد مردمی که از جمع‌آوری ماهواره‌های منازل و حریم خصوصی خود – به زعم و ادعای وی- ابراز شادمانی و رضایت کرده اند می‌کنند، چرا پیش تر اقدام به نصب آن کرده بودند.

No comments:

Post a Comment